Winkelwagen
-
Winkelwagen is leeg
Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de grote groene knop met daarop een winkelwagen. Als je de bestelling plaatst met je account, dan gaat het bestellen nog eenvoudiger omdat we je al kennen. Heb je geen account? Ook zonder account kun je een bestelling plaatsen, we hebben dan nog wel je gegevens nodig.
Wanneer uw afleveradres in Nederland of België is, en uw orderbedrag minimaal € 50,- dan ontvangt u uw bestelling zonder verzendkosten.
Wanneer uw afleveradres in Nederland of België is, en uw orderbedrag is lager dan € 50,- dan betaalt u €6,75 verzendkosten.
Wilt u uw bestelling in een ander land laten afleveren, dan vragen we u een mail te sturen naar de klantenservice.
Bij ieder artikel waar een maat van toepassing is, wordt een knop "maattabel" getoond. Deze maattabel is aangeleverd door de betreffende fabrikant en kan gebruikt worden als uitgangspunt.
Wanneer onverhoopt een maat niet naar wens is, dan kunt u altijd ruilen of retourneren. Dit geld voor alle artikelen die in de webshop getoond worden.
Ja, alle vermelde prijzen zijn inclusief 21% BTW.
De BTW bedragen worden tijdens het bestelproces en op uw factuur los vermeld, maar de getoonde prijzen op de website zijn altijd inclusief 21% BTW.
Ja, dat kan!
Wanneer u een product wilt ruilen, dan kunt u een mail sturen naar info@motorkledingstore.nl. In deze mail kunt u aangeven wat uw ordernummer is, en welke artikelen u wenst te ruilen. U ontvangt van ons een bevestiging van uw ruilorder met daarin een retournummer en onze adresgegevens. Vervolgens kunt u de betreffende artikelen onder vermelding van het retournummer naar Motorkleding Store sturen.
Wanneer u een product wilt retourneren, dan kunt u een mail sturen naar info@motorkledingstore.nl. In deze mail kunt u aangeven wat uw ordernummer is, en welke artikelen u wenst te retourneren. U ontvangt van ons een bevestiging van uw creditorder met daarin een retournummer en onze adresgegevens. Vervolgens kunt u de betreffende artikelen onder vermelding van het retournummer naar Motorkleding Store sturen. Binnen 14 dagen na ontbinding wordt het aankoopbedrag, inclusief standaard verzendkosten voor de heenzending, naar u teruggestort op de rekening waarmee u betaald heeft.
Kijk voor meer informatie bij Ruilen en Retourneren
Kijk voor de meest actuele status van uw bestelling bij uw besteloverzicht op onze website. Wanneer u ingelogd bent kiest u voor "details" bij de betreffende bestelling. Bij STATUS & HISTORIE vindt u alle mailcontact voor deze order.
Wanneer u een vraag over uw bestelling heeft, dan kunt u voor de snelste afhandeling uw vraag op deze plek het best stellen.
Wanneer u in het winkelmandje van stap 3 naar 4 gaat, is de bestelling afgerond en wordt er automatisch een bestelbevestiging gestuurd. Wanneer u de betaling heeft afgebroken omdat u bij nader inzien niet wilt bestellen, dan vragen wij u een bericht te mailen waarin u aangeeft deze order te willen annuleren. Annuleren is geen enkel probleem.
Dit bericht kunt u bij de STATUS & HISTORIE van uw order plaatsen, of u kunt een mail sturen naar info@motorkledingstore.nl
Annuleren van uw bestelling, of annuleren van een deel van uw bestelling is geen enkel probleem.
U kunt uw bericht bij de STATUS & HISTORIE van uw order plaatsen, of u kunt een mail sturen naar info@motorkledingstore.nl
Bij ieder artikel op onze website tonen wij de beschikbaarheid. Daarnaast wordt er per artikel in alle betreffende kleuren en maten aangegeven wat de levertijd is. Wanneer u meerdere artikelen besteld, is het artikel met de langste levertijd bepalend voor het verwachte aflevermoment van uw bestelling.
Wanneer de levertijd verstreken is en u nog geen verzendbevestiging heeft ontvangen, dan kunt u contact met ons opnemen door een bericht te plaatsen bij de STATUS & HISTORIE van uw order, of u kunt een mail sturen naar info@motorkledingstore.nl
Was u niet thuis op het moment dat de bezorger uw pakket kwam brengen? Wij versturen onze pakketten middels PostNL.
De gebruikelijke procedure is dat de bezorger een bericht achterlaat en dan de volgende dag opnieuw het pakket komt aanbieden.
Mocht u ook bij deze tweede poging niet aanwezig zijn, dan wordt er opnieuw bericht achtergelaten en kunt u het pakket de volgende werkdag afhalen op een afhaalpunt bij u in de omgeving.
Tijdens het bestelproces kunt u aangeven dat u uw bestelling wilt afhalen. U kunt daarbij kiezen voor de volgende opties:
- Bestelling afhalen in één van onze winkels.
- Pakket afhalen bij een PostNL afhaallocatie naar keuze.
U kunt uw bestelling bij Motorkleding Store in één van de winkels afhalen. Dit kan handig zijn wanneer u de producten eerst in de winkel wilt bekijken en of passen.
U kunt uw pakket afhalen bij een PostNL afhaallocatie naar keuze. Dit kan handig zijn wanneer u overdag niet thuis bent. Veel afhaalpunten zijn ook 's avonds geopend. De openingstijden worden per afhaalpunt getoond.
Wanneer u uw afleveradres wilt aanpassen, dan raden wij u aan om snel contact met ons op te nemen. Eén werkdag voor levering kunnen we vaak het adres nog aanpassen, op de dag van leveren kunnen we helaas geen aanpassing meer doen.
U kunt uw bericht bij de STATUS - HISTORIE van uw order plaatsen, of u kunt een mail sturen naar info@motorkledingstore.nl
Heeft u bij uw bestelling gekozen voor de betaalwijze Klarna? Dan kunnen wij het afleveradres nooit voor u aanpassen.
Wij leveren enkel de artikelen die u bij ons op de website ziet.
Onderdelen van artikelen, anders dan vizieren voor helmen, verkopen wij niet los.
Wanneer u bij ons een product heeft gekocht, dat defect is geraakt binnen de garantietermijn, dan lossen we het probleem graag onder garantie voor u op. Voor verdere informatie over garantie verwijzen we u naar de pagina "garantie en reparatie".
Betalen met Ideal
Bij iDEAL wordt u tijdens het betalingsproces omgeleid naar de betaalomgeving van uw bank. U hebt de mogelijkheid om per iDEAL te betalen als u gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank, Van Lanschot Bankiers en Triodos Bank. Bij deze betaalwijze wordt uw betaling direct afgeschreven. Om te betalen met iDEAL doorloopt u vanaf het punt waar u uw betaalmethode kiest de volgende stappen:
1. Nadat u bij 'verzend- en betaalwijze' de iDeal betaalmethode heeft geselecteerd, kunt u rechts onderaan uw bestelling plaatsen (u ontvangt van ons, na het plaatsen van uw bestelling, per e-mail een bestelbevestiging)
2. Selecteer uw bank en klik op 'ga verder'
3. U wordt doorgeleid naar de betaalomgeving van uw bank
4. Rond hier uw betaling af
5. Na afronding van de betaling wordt u teruggeleid naar onze website, waar u een bevestiging van de betaling ziet
6. Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat ontvangt u een verzendbevestiging
Indien u geen bestelbevestiging per e-mail heeft ontvangen adviseren wij u om te controleren of uw spamfilter wellicht de e-mail heeft tegengehouden.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Betalen met Paypal
U kunt uw bestelling ook met PayPal betalen.
Wanneer u nieuw bent bij PayPal kunt u zich als gast aanmelden of een PayPal rekening openen en de betaling bevestigen. Indien u al een PayPal account heeft, kunt u inloggen met uw gebruikersnaam en de betaling bevestigen. Om te betalen met PayPal doorloopt u vanaf het punt waar u uw betaalmethode kiest de volgende stappen:
1. Nadat u bij 'verzend- en betaalwijze' de PayPal betaalmethode heeft geselecteerd, kunt u rechts onderaan uw bestelling plaatsen (u ontvangt van ons, na het plaatsen van uw bestelling, per e-mail een bestelbevestiging)
2. U wordt doorgeleid naar de betaalomgeving van PayPal
3. Na afronding van de betaling wordt u teruggeleid naar onze website, waar u een bevestiging van de betaling ziet
4. Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat ontvangt u een verzendbevestiging
Indien u geen bestelbevestiging per e-mail heeft ontvangen adviseren wij u om te controleren of uw spamfilter wellicht de e-mail heeft tegengehouden.
PayPal biedt tevens de mogelijkheid tot achteraf betalen, echter geldt dit enkel voor (door PayPal getoetste) kredietwaardige consumenten.
Bij het afrekenen met PayPal kunt u voor de optie Achteraf Betalen kiezen. Bij het afronden van uw aankoop betaalt PayPal de verkoper voor u en wordt het geld pas na 21 dagen van uw (bank)rekening afgeschreven.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Betalen met Creditcard
U kunt uw bestelling ook met uw creditcard betalen.
Om te betalen met uw creditcard doorloopt u vanaf het punt waar u uw betaalmethode kiest de volgende stappen:
1. Nadat u bij 'verzend- en betaalwijze' de creditcard betaalmethode heeft geselecteerd, kunt u rechts onderaan uw bestelling plaatsen (u ontvangt van ons, na het plaatsen van uw bestelling, per e-mail een bestelbevestiging)
2. U wordt doorgeleid naar de betaalomgeving
3. Na afronding van de betaling wordt u teruggeleid naar onze website, waar u een bevestiging van de betaling ziet
4. Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat ontvangt u een verzendbevestiging
Indien u geen bestelbevestiging per e-mail heeft ontvangen adviseren wij u om te controleren of uw spamfilter wellicht de e-mail heeft tegengehouden.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Betalen met Bankcontact (Mister Cash)
Belgische klanten kunnen de bestelling ook online met de bankpas betalen.
Om te betalen met Mister Cash doorloopt u vanaf het punt waar u uw betaalmethode kiest de volgende stappen:
1. Nadat u bij 'verzend- en betaalwijze' de Mister Cash betaalmethode heeft geselecteerd, kunt u rechts onderaan uw bestelling plaatsen (u ontvangt van ons, na het plaatsen van uw bestelling, per e-mail een bestelbevestiging)
2. U wordt doorgeleid naar de betaalomgeving van Mister Cash. Na afronding van de betaling wordt u teruggeleid naar onze website, waar u een bevestiging van de betaling ziet
4. Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat ontvangt u een verzendbevestiging
Indien u geen bestelbevestiging per e-mail heeft ontvangen adviseren wij u om te controleren of uw spamfilter wellicht de e-mail heeft tegengehouden.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Betalen via overschrijving
U kunt uw bestelling plaatsen en deze zelf overschrijven van uw bankrekening naar onze bankrekening. Om op deze manier te bestellen doorloopt u vanaf het punt waar u uw betaalmethode kiest de volgende stappen:
1. Nadat u bij 'verzend- en betaalwijze' deze betaalmethode heeft geselecteerd, kunt u rechts onderaan uw bestelling plaatsen (u ontvangt van ons, na het plaatsen van uw bestelling, per e-mail een bestelbevestiging samen met de gegevens die u nodig heeft om uw bestelling te kunnen betalen)
2. Onder vermelding van het 8-cijferige bestelnummer en onze bankgegevens (te vinden in de bestelbevestiging) schrijft u het bedrag naar ons over
3. Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat ontvangt u een verzendbevestiging
Indien u geen bestelbevestiging per e-mail heeft ontvangen adviseren wij u om te controleren of uw spamfilter wellicht de e-mail heeft tegengehouden.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Betalen aan de balie
U kunt uw bestelling aan de balie betalen wanneer u deze wilt komen afhalen. Dit is vooral handig wanneer u de producten eerst in de winkel wilt bekijken en passen. In de showroom kunt u per pin of contant betalen.
1. Nadat u bij 'verzend- en betaalwijze' de betaalmethode 'aan de balie' heeft geselecteerd, kunt u rechts onderaan uw bestelling plaatsen
2. U ziet op de vervolgpagina dat uw bestelling succesvol is verwerkt
3. U ontvangt van ons per e-mail een bestelbevestiging
4. Zodra uw bestelling compleet is, ontvangt u van ons een mail met de status 'wacht op afhalen'
5. U kunt de bestelling afhalen en betalen in onze showroom
Indien u geen bestelbevestiging per e-mail heeft ontvangen adviseren wij u om te controleren of uw spamfilter wellicht de e-mail heeft tegengehouden.
Laat u uw bestelling naar het buitenland versturen en heeft u een geldig BTW-nummer? Dan kunt u bij ons een bestelling plaatsen zonder BTW. De BTW wordt in dat geval verlegd.
U bestelt uw product via de normale weg op de website. Bij betaling kiest u voor "overschrijving". U geeft bij uw order aan dat u een BTW vrije factuur wenst te ontvangen. Wij hebben van u een geldig BTW nummer nodig. Wanneer wij uw BTW nummer ontvangen, passen wij uw order aan en mailen u de nieuwe betaalgegevens. Uiteraard ontvangt u van ons een BTW vrije factuur.
Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de grote groene knop met daarop een winkelwagen. Als je de bestelling plaatst met je account, dan gaat het bestellen nog eenvoudiger omdat we je al kennen. Heb je geen account? Ook zonder account kun je een bestelling plaatsen, we hebben dan nog wel je gegevens nodig.
Wanneer uw afleveradres in Nederland of België is, en uw orderbedrag minimaal € 50,- dan ontvangt u uw bestelling zonder verzendkosten.
Wanneer uw afleveradres in Nederland of België is, en uw orderbedrag is lager dan € 50,- dan betaalt u €6,75 verzendkosten.
Wilt u uw bestelling in een ander land laten afleveren, dan vragen we u een mail te sturen naar de klantenservice.
Bij ieder artikel waar een maat van toepassing is, wordt een knop "maattabel" getoond. Deze maattabel is aangeleverd door de betreffende fabrikant en kan gebruikt worden als uitgangspunt.
Wanneer onverhoopt een maat niet naar wens is, dan kunt u altijd ruilen of retourneren. Dit geld voor alle artikelen die in de webshop getoond worden.
Ja, alle vermelde prijzen zijn inclusief 21% BTW.
De BTW bedragen worden tijdens het bestelproces en op uw factuur los vermeld, maar de getoonde prijzen op de website zijn altijd inclusief 21% BTW.
Ja, dat kan!
Wanneer u een product wilt ruilen, dan kunt u een mail sturen naar info@motorkledingstore.nl. In deze mail kunt u aangeven wat uw ordernummer is, en welke artikelen u wenst te ruilen. U ontvangt van ons een bevestiging van uw ruilorder met daarin een retournummer en onze adresgegevens. Vervolgens kunt u de betreffende artikelen onder vermelding van het retournummer naar Motorkleding Store sturen.
Wanneer u een product wilt retourneren, dan kunt u een mail sturen naar info@motorkledingstore.nl. In deze mail kunt u aangeven wat uw ordernummer is, en welke artikelen u wenst te retourneren. U ontvangt van ons een bevestiging van uw creditorder met daarin een retournummer en onze adresgegevens. Vervolgens kunt u de betreffende artikelen onder vermelding van het retournummer naar Motorkleding Store sturen. Binnen 14 dagen na ontbinding wordt het aankoopbedrag, inclusief standaard verzendkosten voor de heenzending, naar u teruggestort op de rekening waarmee u betaald heeft.
Kijk voor meer informatie bij Ruilen en Retourneren
Kijk voor de meest actuele status van uw bestelling bij uw besteloverzicht op onze website. Wanneer u ingelogd bent kiest u voor "details" bij de betreffende bestelling. Bij STATUS & HISTORIE vindt u alle mailcontact voor deze order.
Wanneer u een vraag over uw bestelling heeft, dan kunt u voor de snelste afhandeling uw vraag op deze plek het best stellen.
Wanneer u in het winkelmandje van stap 3 naar 4 gaat, is de bestelling afgerond en wordt er automatisch een bestelbevestiging gestuurd. Wanneer u de betaling heeft afgebroken omdat u bij nader inzien niet wilt bestellen, dan vragen wij u een bericht te mailen waarin u aangeeft deze order te willen annuleren. Annuleren is geen enkel probleem.
Dit bericht kunt u bij de STATUS & HISTORIE van uw order plaatsen, of u kunt een mail sturen naar info@motorkledingstore.nl
Annuleren van uw bestelling, of annuleren van een deel van uw bestelling is geen enkel probleem.
U kunt uw bericht bij de STATUS & HISTORIE van uw order plaatsen, of u kunt een mail sturen naar info@motorkledingstore.nl
Bij ieder artikel op onze website tonen wij de beschikbaarheid. Daarnaast wordt er per artikel in alle betreffende kleuren en maten aangegeven wat de levertijd is. Wanneer u meerdere artikelen besteld, is het artikel met de langste levertijd bepalend voor het verwachte aflevermoment van uw bestelling.
Wanneer de levertijd verstreken is en u nog geen verzendbevestiging heeft ontvangen, dan kunt u contact met ons opnemen door een bericht te plaatsen bij de STATUS & HISTORIE van uw order, of u kunt een mail sturen naar info@motorkledingstore.nl
Was u niet thuis op het moment dat de bezorger uw pakket kwam brengen? Wij versturen onze pakketten middels PostNL.
De gebruikelijke procedure is dat de bezorger een bericht achterlaat en dan de volgende dag opnieuw het pakket komt aanbieden.
Mocht u ook bij deze tweede poging niet aanwezig zijn, dan wordt er opnieuw bericht achtergelaten en kunt u het pakket de volgende werkdag afhalen op een afhaalpunt bij u in de omgeving.
Tijdens het bestelproces kunt u aangeven dat u uw bestelling wilt afhalen. U kunt daarbij kiezen voor de volgende opties:
- Bestelling afhalen in één van onze winkels.
- Pakket afhalen bij een PostNL afhaallocatie naar keuze.
U kunt uw bestelling bij Motorkleding Store in één van de winkels afhalen. Dit kan handig zijn wanneer u de producten eerst in de winkel wilt bekijken en of passen.
U kunt uw pakket afhalen bij een PostNL afhaallocatie naar keuze. Dit kan handig zijn wanneer u overdag niet thuis bent. Veel afhaalpunten zijn ook 's avonds geopend. De openingstijden worden per afhaalpunt getoond.
Wanneer u uw afleveradres wilt aanpassen, dan raden wij u aan om snel contact met ons op te nemen. Eén werkdag voor levering kunnen we vaak het adres nog aanpassen, op de dag van leveren kunnen we helaas geen aanpassing meer doen.
U kunt uw bericht bij de STATUS - HISTORIE van uw order plaatsen, of u kunt een mail sturen naar info@motorkledingstore.nl
Heeft u bij uw bestelling gekozen voor de betaalwijze Klarna? Dan kunnen wij het afleveradres nooit voor u aanpassen.
Wij leveren enkel de artikelen die u bij ons op de website ziet.
Onderdelen van artikelen, anders dan vizieren voor helmen, verkopen wij niet los.
Wanneer u bij ons een product heeft gekocht, dat defect is geraakt binnen de garantietermijn, dan lossen we het probleem graag onder garantie voor u op. Voor verdere informatie over garantie verwijzen we u naar de pagina "garantie en reparatie".